niedziela, 21 września 2014

Eleganckie z różami w tle

Witajcie!
Ja dzisiaj się wyłamię i żadnych ślubnych inspiracji nie pokażę, choć mam ochotę. Aczkolwiek też będzie z miłosną nutą, ponieważ kiedy ofiarujemy kartkę najbliższym czy przyjaciołom, tworzymy ją z miłością do nich, nieprawdaż?
Obie kartki powstały dla pań w, że tak powiem, kwiecie wieku ( nie liczmy, który to już kwiat), a zatem kierowałam się w tworzeniu ich elegancją jak i  prostotą. Jednym z podstawowych elementów było użycie papieru do scrapbookingu z motywem róż. Jednak róże symbolizują wytworność.
Do takiego klimatu kartek uważałam za niezbędne użycie ramek: ŚLUBNEJ OWAL ( jak widzicie, ma ona szerokie zastosowanie) jak i z ZESTAWU RAMEK.
Spójrzcie, że też nie zawahałam się użyć MOTYLKÓW. One doskonale się nadają do prac zarówno eleganckich jak i dziecięcych. są niezastąpione!
Ostatni element, bez którego nie umiem sobie wyobrazić tworzenia prac jakichkolwiek, to czywiście badzik! Tym razem pokusiłam się o ten z kolekcji DREWNIANE SERCA






Niezwykle elegancko życzę wam słonecznej niedzieli!
Jagodzianka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz